ارشاد شدم

ارشاد شدم  

خوب شد گرفتینم  

آدم شدم  

دیگه پالتو کوتاه نمیپوشم  

موهامو نمیریزم توی صورتم  

آدم میشم  

 

آی من دیروز ارشاد شدم  آی ارشاد شدم

خوب شد گرفتینم ها  

والا  

مهمترین مسایل مملکت رو اختلاسو  قاچاقو واردات غیرمجازو دزدیو .....  

نمیشد جمع کنید  

 

ای الان من آدم شدم

من تنها

منتظر ترین نگاه ،

نگاه من در انتظار لحظه های بی گذر،

در تک تک سلولهایم ،

 تویی که جاری میشوی آن هنگام که من تورا تنفس میکنم ،

آنگاه که نسیم عطر تو ریه هایم را هوا میشود.

امشب میبارم بیتو در سوگ تو که رفته ای

دلم گرفته است 
دلم گرفته است 
به ایوان می روم و انگشتانم را 
بر پوست کشیده ی شب می کشم 
چراغ های رابطه تاریکند 
چراغهای رابطه تاریکند 
کسی مرا به آفتاب معرفی نخواهد کرد 
کسی مرا به میهمانی گنجشکها نخواهد برد 
پرواز را به خاطر بسپار 
پرنده مردنی است .


فروغ فرخزاد


پ.ن:او رفت

۱۶ آذر

این همه سال چه اتفاقی افتاده؟؟؟؟؟؟ 

امروزم هم  همون اتفاق میوفته  

سالهاست که این مردم و فکرشونو آرمانشون فسیل شده  

                            

اوه نه  

آرمانشون عوض شده   

 

نه نه  

 

آرمان ندارن اصلا  

 

درست نوشتم؟  

عارمان درسته یا آرمان؟ 

شام غریبان

میخواهم پرسه زنان بروم تا انتهای کوچه پس کوچه هایی که 

                                                                              شاید گم شوم 


 این بار در خیمه هایی سپید که صف کشیده اند به انتظار،

                                                     در پیاده روها در شام غریبانمان

                                                                            انتظار کودک چشمانمان 

                             سبز

                            شمع هایی سبز

 و 

 کودکانی که میخواهند شمعی بیفروزند در کنار خیمه ها 

                             و ما 

                             استاده به تماشا 

                               زنان و مردانی که نمیدانند در دلهامان چه میگذرد و ما 

                                                                                                   و مایی که........ 

                                                                                    نه من ...

                                                     من که

                                                     از شام غریبان

                                                     نمیدانم چه طلب کنم 

                                                      گریه کنم؟ 

                                                 یا 

                                                      آرزو کنم ؟

                                            بجویم ؟

                                                     یا بطلبم؟

                     بیدارم؟ 

                               این منم؟ 

                                              مرا چه میشود؟؟؟