..

 آن روزها فکر میکردم من عاشقم پاییزها


امروز میدانم من عاشق پاییزم



Answer

  I hope god donates me eyes which show the people's real values 
I know I can change everything now , but yesterday passed and all everything in the past is lost 
The heart -breaking events may not spoil a relationship once, twice even 3 times , but everyone has especial tolerance like bowls in different sizes 
So I hope I could understand who can stand my moralities and I wish I could treat people  based on their values.


مهر

بهانه ام برای نوشتن عاشقی بود


گاه با خود می اندیشم آیا میشود  کسی بنویسد اما عاشق نباشد؟؟


این روزها هوای کوچه پس کوچه های شهرمان مرا باخود میبرد


دلم قدم زدن میخواهد ،طولانی، در کوچه پس کوچه های شیراز 


این روزها هوا هم عطرتورا به همراه دارد


عطربهارنارنج

وای که مستم میکردند

 ای خدا 

من 

ما 

این من بودم

...

مهرماه

ماه من 

چقدر تنهام 

حتی برای پیاده روی در کوچه پس کوچه ها