ارشاد شدم

ارشاد شدم  

خوب شد گرفتینم  

آدم شدم  

دیگه پالتو کوتاه نمیپوشم  

موهامو نمیریزم توی صورتم  

آدم میشم  

 

آی من دیروز ارشاد شدم  آی ارشاد شدم

خوب شد گرفتینم ها  

والا  

مهمترین مسایل مملکت رو اختلاسو  قاچاقو واردات غیرمجازو دزدیو .....  

نمیشد جمع کنید  

 

ای الان من آدم شدم

نظرات 7 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:47

من در عجبم از اینهمه بهت فروخورده مردم شهرم!
در عجبم از خودم
که چگونه تاب می آورم این روزها را.. آینده کودکی ام را!!

حالا همه میگن چرا من میخوام برم

حسن چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:04

سـکـوتــم از رضـایت نیســت دلــم اهــل شــکایت نیســت



هزار شاکی خودش داره خودش گیره گرفتاره



همون بهتر که ساکت باشه این دل جدا از این ضوابط باشه این دل



از این بدتر نشه رسوایی ما که تنها تر نشه تنهایی ما



که کار ما گذشته از شکایت هنوز هم پایبندیم در رفاقت



می ریزه توخودش دل غصه هاشو آخه هیچ کس نمی خواد قصه هاشو

کسی جرمی نکرده گر به ما این روزها عشقی نمی ورزه

بهایی داشت این دل پیش ترها که در این روزا نمی ارزه





سـکـوتــم از رضـایت نیســت دلــم اهــل شــکایت نیســت

آره واقعا باید خفقان بگیریم تا زمان آزادی برسه

مسافر شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 http://doncorleone.blogsky.com

من واقعا موندم که اونا نمیدونن فردا نه پس فردا باز آدم به همون فطرت خودش برمیگرده و همونی رو که دوست داره میپوشه؟
این همه حقوق اونها رو از جیب ملت میدن برای یک کار عبث و بیهوده
چرا که کسی که یک عمر عادت کرده یک تیپ خاصی لباس بپوشه هیچ وقت با یک مثلا ارشاد طرز لباس و رفتارش رو عوض نخواهد کرد فقط برام یک موضوع جالب خواهد بود و اون اینکه اگر یک روزی ارشادی بوجود بیاد که حالت عکس عمل بکنه همین آدم های داخل ون ارشاد چطور عمل خواهند کرد؟

مطمعن باش یک روز در خونه اونها هم زده خواهد شد

اونا برنگ محیط در می آن
مطمئن باش

کاوه دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

گیرم که موهاتو قایم کنی..
رشته افکارت رو که مثل آتیش از دل نسل ها زبانه میکشه رو چیکار میکنی؟
_________________
بیهوده نوشتید از آنچه ندیدید
تا گاه عمل شد از جنگ بریدید

یک حوصله ماندن با ما ننشستید
یک لحظه در اندوه آهی نکشیدید

تا دغدغه مرگ از قا فله برخاست
صد کو چه سپر را از ترس دویدید
____________________
هیییییییییی...
اینجا جاش نیست وگرنه اون خاطره قشنگه رو تعریف میکردم..
بگذریم..!

کدوم خاطره ؟؟؟؟؟؟

ر.جنکی سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:24 http://fly.blogsky.com

سلام دوست عزیز.

دست بر و بچه های مرشد در نکنه. بابا دست مریضاد، بلاخره یکی این وسط ارشاد شد، خدا رو شکر فلج، مرگ مغزی،... نشد.

yaser شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:24

shera mal khodete maryam khanom
khili zibast

اگه بشه گفت اینا شعرن

شاهین پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 http://ravani.blogsky.com

شاهین خنده داره ه ه ه ه ؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد