اینجایی

ابر ها باز هم امدند 

 دوباره باد

               صدای ضربه های باد به پنجره 

                                 تو نیستی ببینی  

                                               تو رفته ای هزار سال بعد تو   

                                               نشسته ام صدای تیک تاک 

                                          نوید نو شدن   

                                                         نه  

                    مانده ام................. 

                                           میان دستهای تو هنوز 

                                              

تو رفته ای 

          و 

 تو ................. 

 

من جاری شدم 

                      اینجا 

                            هوا  

بازهم عطر پرتقال را برای من 

                                    به ارمغان آورد. 

             اینجایی ؟ 

رو بروی من  

 پوست کندی؟ 

  وای 

 

بوی عطر پرتقال  

           مست میشوم.        

                                               

تو را صدا میکنند

دوباره من 

دوباره آرزوی تو 

         به انتظار فصل تو 

                      سکوت میکنم 

      

                        صدای اشکهای من 

تو را صدا میکنند 

                     به انتهای جاده 

                         به نیمه راه 

                                       چه خسته  

                                                         از پا نشستی 

                                                  سکوت میکنم 

میدانم میشنویم 

میدانم 

 

  

میشنویم؟