مناجات

خدایا 

یادمه گفته بودی بچه خوبی باش

         گفته بودی خوبی کن

         گفته بودی .............

         گفته بودی .............

          .............................

.......................................

..........................................

..........................................

فکر میکنم هرچی گفتی ما گوش کردیم 

حالا نوبت خودته ،وقتشه 

                                 یک کارایی رو که واسه خیلیها کردی ،واسه ما پیچوندی 

                                                                    انجام بدی

وقتش نیست ؟؟بشین فکر کن خودت

امروز

باران 

باران 

باز هم باران

و تو 

تو که عطر موهایت 

 همچون عطر باران 

مرا

به جشن قطره ها میبرد،

می باری 

و 

من همچنان مست قطره های بارانم 

در کنار پنجره مان


؟

به این فکر میکنم که صبر کردن توی هر پروژه ای جواب میده ؟

خب اگه صبر نکنم چکار میکنم؟

سخته 

خیلی..

بیهوشی

با تو بودن 

با تو تپیدن

نبض دستهای تو لالایی هر شبم بودن

با تو زیستن 

باتو نفس کشیدن

با تو ماندن با تو رفتن 

درتنگی غروب 

هرروز

در وزش نسیم بهاری

پشت این پنجره ها

تا بامدادان 

کنار تو

عطر صدای جان بخش تورا چشیدن

زندگی را با تو رقصیدن

آرمیدن 

درآرزوی تو بودن

...

...

ای  کاش بخواب بروم دوباره

بیخبری

به این فکر میکنم که 

من کجام

تو کجایی


من بتو 

     و تو،

             به خود میاندیشی 


اینجاست که تو میروی  

                               بی خبر میشود قلبم


اینجاست که تو ،خود تو میمانی

                         و من  همه عطر تو میشوم

                                         همه جانم چشم میشود بدنبال نشانه هایی برجا مانده از تو 


اینجاست که من بیخود میشوم ازدوری تو

                                                           و تو بیخود در خودخواهی خود

                      

آری فقط این منم که دلتنگم برای بوسه های گرم تو