کتک

شنیدین وقتی یه چک بخوری خیلی دردت میاد 

حال اگه ۱۰ تا چک بخوری دیگه اونقدر دردت نمیاد 

 

آخ که اینقدر این زندگی تو سرو صورتم زده دیگه هر جام میزنه زیاد دردم نمیاد 

بی عارودرد شدم 

 

پارسال که دنبال خونه میگشتم در واقع اصلن نگشتم 

بیخیال بودم خودش جور شد 

پس رها کردن بهترین عامل جذب در این دنیاست 

  

از فکرش بیرون اومدم 

افکار مهم تری دارم کارهای مهمی دارم انجام بدم 

پس گور پدر افکار شوم و مسخره. 

بازی مارپله

  

اینم از زندگی من  بالا رفتن بالا رفتن از پله ها نفس نفس زدن خستگی  رسیدن و نرسیدن 

بعد هم مار و سقوط  

نشستن انتظار انتظار برای  پرتاب و گردش طاس  

تا پلکانی دیگر از نو 

مریم چند روز دیگر  

چند شکست دیگر  

مریم تا کی 

چند آرزو بر دل 

شکسته ام  

باز هم بازی مارو پله 

 

خدایا برای آنچه که حق الهی من است از تو متشکرم  

آرامش

اوضاع داره عادی میشه و به تنهایی دارم عادت میکنم از خدا متشکرم اگر هیچکس هم نیاشه او هست

اسم این دوستی نیست

فرض کنیم سعی کنیم  با یک دوست  خیلی خوب رفتار کنیم اما بعد از چند وقت یارو هر کاری کردی نادیده بگیره و بتو حرفایی بزنه که شوکه بشی. 

ایا شما خورد نمیشین؟

صبر

راستشو بخواهین از اون دسته آدمهایی بودم که دایم به خودم نهیب میزدم اگه فلان شخص با تو خوبه واسه خودته نه واسه پولت یا ماشینت نه واسه وقتی باهاش میگذرونی. 

 اما یواش یواش دارم تسلیم این طرز فکر میشم که اون آدمایی که این همه بردیشون اینور اونور آیا ۲ روز که تنهایی  حتی بهت زنگ زدن بگن مریم دلت نگرفته توی خونه میخوای بریم یه کافی شاپ بشینیم یه گپی بزنیم؟ 

یا حتی بهت زنگ زدن بگن مریم کجایی ؟ 

دیروز به این فکر میکردم که یه دوست صمیمی دارم که تا پای گور هم دور از جونش بهم وفا داره. 

خوب بودم بد بودم داغون بودم گم شدم پیدام کرد هنوزم داره جورمو میکشه  

نه دم دمیه نه تا حالا عوض شده. 

 

دلتنگم. 

تنهایی سخته مریم