بیخبری

به این فکر میکنم که 

من کجام

تو کجایی


من بتو 

     و تو،

             به خود میاندیشی 


اینجاست که تو میروی  

                               بی خبر میشود قلبم


اینجاست که تو ،خود تو میمانی

                         و من  همه عطر تو میشوم

                                         همه جانم چشم میشود بدنبال نشانه هایی برجا مانده از تو 


اینجاست که من بیخود میشوم ازدوری تو

                                                           و تو بیخود در خودخواهی خود

                      

آری فقط این منم که دلتنگم برای بوسه های گرم تو 

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:02 http://raha59.blogsky.com

سلام...قصد جسارت نداشتم...فقط مات زیبایی کلامتان شدم...خوشحال میشوم به من سر بزنی ....

عزیزم

شاهین چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:25 http://ravani.blogsky.com

دلم برات تنگ شده مریم!

شاهین ،دلتنگی حرفه عشاق است

Setareh شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:48

عالی نوشتی عزیزم از نو بنویس و عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد