اسم این دوستی نیست

فرض کنیم سعی کنیم  با یک دوست  خیلی خوب رفتار کنیم اما بعد از چند وقت یارو هر کاری کردی نادیده بگیره و بتو حرفایی بزنه که شوکه بشی. 

ایا شما خورد نمیشین؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:52 http://spantman.blogsky.com

من نمی فهمم چرا باید سعی کرد با یک دوست خیلی خوب رفتار کرد؟
به نظرم اینجای کار یکم از طرف خود شماست که می لنگه

آره من خودم هم مقصرم و اون هم اینه که من زیادی برای آدمها ارزش قایل میشم

مهدی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:52 http://spantman.blogsky.com

به دوستم می گم این و اما در جواب من تقریبا میگه:
شیخم گفت حرامست می مخور
گفتم چشم و گوش به هر خر نمی کنم
(حافظ)
اتفاقا نظر منم همینه کسایی که توی دوستیشون خیلی بیش از حد مایه می ذارن معمولا از اینجور ضربه ها می خورن ولی درست بشو نیست ذات آدم اینطوریه من با وجود اینکه می دونم اینو نمی اونم درستش کنم

ما ها درست بشو نیستیم ضربه عاطفیش خیلی وحشتناکه بعد طرف مقابل ادعا میکنه که ماها که کاری نکردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد