منم مثل تو مات این غصه ام

نشسته ایم تا اجابت کنی

منتظر تا معجزه ای از سوی تو 

دیگر بار

نشانه ای به ارمغان آورد

من به سوی تو می آیم


من  دست در دستان مهربان ابرهای پلکهایم میگذار

 نیازم اجابت میشود

  میبارم ،میبارم ، هر شب 

                            هرروز

 برای آنکه دور است از این روزها

                           از 

                           من ،از مریم ،

                           از امید

                            از آرزو هام

 چه بیهوده مینویسم 

برایش 

شاید یکروز 

شاید بخواند                            

نظرات 4 + ارسال نظر
mahsa divuneye math جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:22

slm,nemidunam moshkelet chie,momkene moshkelet kheili ham bozorg bashe amma ye chizi ro hamishe be yad dashte bash:adam hichvaght ba vojude khoda kam nemiare.harki ye moshkeli dare.in mitune ye emtahan bashe ya shayadam ye pole ali vase behtarin tagheirha.ino bedun to ghavitar az uni hasti ke kasi ya chizi bekhad to ro az pa darbiare o baes she ke kam biari.be arezuhat fek kon,be hadafet v be inke age tamame donya o adamash o hamechi alaihe to bashan amma khoda toro tanha nemizare.
az tarafe ye dust

قربونش بشم به خدا که فکر میکنم آروم میشم
و به چیزی که آرزوشو میکنم

man جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:43 http://soalbeporsam7.blogsky.com/

Mahsa divuneye math سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:08

Hi again,
rasti chand salete?
ye zare khodeto bishtar behem moarefi mikoni?
albate age dust dari?!!!!!!!!!
manke kheili moshtagham bishtar bahat ashna sham.

Setareh شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:37

یه روزی میخونه و میفهمه
شاید فردا شاید حالا

اون میخونه میفهمه اما وقتی که من سالهاست که رفته ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد