‌Misunderstanding

آخه عزیزم مشکل همین جاست  

 

عدم فهم واژه به واژه  

 

 من میگم من مردم حالا عزیز شدم  

                                    

اون مینویسه من مردم  واسه تو  

 

خوب همینه که نمیشه دیگه 

عدم داشتن دیکشنری های یکسان 

     

That's it     

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 http://spantman.blogsky.com

دست گلت درد نکنه مریم خانوم مرسی واقعا تا به حال توی زندگیم این همه کامنت نداشتم الان نمی دونم با این همه کامنت چکار کنم والاه
بگذار چند تاشون و کپی کنم توی نظرای دیگه

مهدی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 http://spantman.blogsky.com

بله عزیزم مشکل واقعا همینه
عدم فهم وازه به واژه و یا در مواقعی عدم فهم کل جمله و یا حتی تفکر باطل اینکه فهم واژه به واژه همون فهم موضوعه و یا به عبارت دیگر ترجمه ی تحت اللفظی از یک آدم.
و حالا یک سوال : چرا آدمایی که با هم ازدواج می کنن قبلش همدیگرو می فهمم و بعدش نه؟

به نظر من اونا از اول میفهمن
اما بعد ازدواج اونقدر خودخواه میشن که همه چیز یادشون میره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد